Koszty tankowania floty rosną wraz z dalszym...
Tym razem w zeszłym roku siedziałeś przy biurku myśląc, że moje ceny oleju napędowego nie są takie złe, jeśli tak pozostanie, koszt paliwa mojej floty na rok powinien być dobry. Cena paliwa w tym czasie wynosiła 2,879 USD w skali kraju. Pozwól, aby działalność Twojej firmy flotowej przeszła do 10 stycznia 2011 r. Teraz nagle budzisz się i zdajesz sobie sprawę, że ceny oleju napędowego wzrosły do 3,333 USD za galon, cena paliwa dla Twojej floty wzrosła zaledwie o 3,00 USD w dniu 4 października 2010 r., co się dzieje do mojej kadry zarządzającej flotą, mówi każdy menedżer floty, kierownik ds. paliwa lub dyrektor. Ciężarówki Twojej firmy flotowej 3 miesiące temu zatrzymywały się na postoju i tankowały 100 galonów oleju napędowego na Twojej karcie flotowej. Ta sama karta flotowa jest obecnie używana, tankujesz 100 galonów, a system zarządzania paliwem kosztuje dodatkowe 33,30 USD za ciężarówkę.
Ponadto, jeśli masz tankowanie w niskich temperaturach, płacisz za dodatki do oleju napędowego, dzięki czemu zbiorniki lub przewody w Twoich samochodach ciężarowych nie ulegają żelowaniu. Jako menedżer floty zmagasz się ze złą pogodą, co wydłuża czas dostawy. Rok ma dopiero 10 dni, a Ty już czujesz, że cały Twój program zarządzania flotą i program oszczędnościowy, który włożyłeś do budżetu zaledwie kilka miesięcy temu, eksplodował. Cóż, prawdopodobnie wybuchło, nie widzę, żeby wasze ceny oleju napędowego spadły w tym roku. To, co widzę, to skorzystanie z okazji, aby spróbować naprawdę uzyskać lepszy plan zarządzania paliwem.
Oto, co przez to rozumiem. Nie zaoszczędzisz 33,3 centa za galon. Zarządzanie flotą z odpowiednią pomocą może być w stanie zapewnić ogólne oszczędności paliwa innymi sposobami. Jako menedżer floty możesz poświęcić dużo czasu na system zarządzania paliwem, np. 50 godzin lub więcej tygodniowo. Oczywiście nie masz wielu innych czapek tam, gdzie oprócz karty flotowej, dodatków do oleju napędowego, negocjatora, audytora paliwowego z twoich firm paliwowych lub postojów ciężarówek, z których korzystasz.
Zrób krok do tyłu. Niech osoba zajmująca się zarządzaniem paliwem pomoże ci w następujących kwestiach na drodze do oszczędności, a może powinienem powiedzieć, że nie ma potrzeby niszczenia budżetu na zarządzanie flotą.
• Czy Twoja firma korzysta z najlepszej karty, karty flotowej, flotowej karty kredytowej lub flotowej karty kredytowej lub innego narzędzia do tankowania, aby zaoszczędzić Ci najwięcej pieniędzy
• Czy Twój system zarządzania paliwem, kierownik ds. paliw, pracownik biura może przeprowadzać audyt paliw stałych przy każdej transakcji związanej z tankowaniem? Jeśli nie, możesz otrzymywać podwójne rachunki, błędy w fakturowaniu, nieprawidłowe ceny oleju napędowego lub koszty dodatków do oleju napędowego, kradzież. Same te rzeczy mogą zaoszczędzić pieniądze na rachunkach z budżetu zarządzania flotą.
• Mobilne tankowanie. Jest to operacja, w której ciężarówka firmy paliwowej wyjeżdża do ciężarówek firm flotowych i zapewnia paliwo dla każdej ciężarówki dokładnie tam, gdzie jest zaparkowana. Możesz powiedzieć, w jaki sposób mobilne paliwo pozwoli mi zaoszczędzić pieniądze? Może nie zapewnia oszczędności paliwa, ale zapewnia oszczędność pracy. W ostatecznym rozrachunku, jeśli Twoja firma płaci kierowcy za paliwo, a koszt oleju napędowego jest prawie taki sam, a teraz Twoja firma może zaoszczędzić na pracy, wyniki Twojej firmy są znacznie lepsze. Spójrz na większy zakres niż tylko dział zarządzania flotą.
Więcej na https://www.tygodnik-rolniczy.pl/articles/rynki-rolne/Ogromne-ceny-paliw-Orlen-szykuje-sie-na-10-zl
Dodaj komentarz